Gwarantujemy Ci Zadowolenie,
masz aż 30 dni na zwrot!
tel: 795 508 613 (pn.-pt.: 8:00-16:00)

Katalog dywanów i wykładzin

Kształt

  • -dowolny-
  • Chodnik
  • Koło
  • kwadrat
  • Owal
  • Prostokąt

Kategoria

  • -dowolna-
  • Bestsellery
  • Chodniki
  • Dywany Agnella
  • Ekskluzywne
  • Etniczne i Orientalne
  • Klasyczne i Tradycyjne
  • Kuchenne
  • Młodzieżowe i Dziecięce
  • Nowoczesne
  • Nowości
  • Pozostałe Dywany
  • Promocje
  • Shaggy i Włochacze
  • Sznurkowe
  • Sznurkowe na zewnątrz
  • Wełniane
  • WYPRZEDAŻE
  • Łazienkowe

Kolor

  • -dowolny-
  • Beże Brązy
  • Róże Fiolety
  • Bordo Terakota
  • Zielenie
  • Czarne Białe Czerwone
  • Niebieskie
  • Pomarańczowe Żółte
  • Mieszane
  • Szare

Szerokość

  • -dowolna-
  • 50 cm
  • 60 cm
  • 70 cm
  • 80 cm
  • 90 cm
  • 100 cm
  • 110 cm
  • 120 cm
  • 130 cm
  • 140 cm
  • 150 cm
  • 160 cm
  • 170 cm
  • 180 cm
  • 190 cm
  • 200 cm
  • 210 cm
  • 220 cm
  • 230 cm
  • 240 cm
  • 250 cm
  • 260 cm
  • 270 cm
  • 280 cm
  • 290 cm
  • 300 cm
  • 310 cm
  • 320 cm
  • 330 cm
  • 340 cm
  • 350 cm
  • 360 cm
  • 370 cm
  • 380 cm
  • 390 cm
  • 400 cm

Długość

  • -dowolna-
  • 50 cm
  • 60 cm
  • 70 cm
  • 80 cm
  • 90 cm
  • 100 cm
  • 110 cm
  • 120 cm
  • 130 cm
  • 140 cm
  • 150 cm
  • 160 cm
  • 170 cm
  • 180 cm
  • 190 cm
  • 200 cm
  • 210 cm
  • 220 cm
  • 230 cm
  • 240 cm
  • 250 cm
  • 260 cm
  • 270 cm
  • 280 cm
  • 290 cm
  • 300 cm
  • 310 cm
  • 320 cm
  • 330 cm
  • 340 cm
  • 350 cm
  • 360 cm
  • 370 cm
  • 380 cm
  • 390 cm
  • 400 cm

Włókno

  • -dowolne-
  • Heatset
  • Fryz
  • Wełna
  • Poliester
  • Poliamid
  • Polipropylen
  • Shaggy
  • Akryl
  • Bawełna
  • Płaskie tkanie
  • Chenille
  • Wiskoza

Dywany - najczęściej zadawane pytania - FAQ

W tej części znajdziesz odpowiedzi na najczęściej nurtujące pytania pojawiające się przy okazji wyboru dywanu i składania zamówienia!



ZAKUP DYWANU

 

W jaki sposób kupuje się dywany na Dywan w domu.pl?

Aby kupić dywan, należy wybrać spośród ponad 2000 dostępnych na naszej stronie model, który Państwu się najbardziej podoba.

Pomocna może okazac się wyszukiwarka szczegółowa znajdująca się w centralnej części naszej strony - przy jej pomocy można wybrać jedną bądź kilka cech, na których najbardziej nam zależy  tj: kształt, kolor czy rozmiar. Gdy znajdziemy już interesujący nas towar należy kliknąć w jego okienko. Po kliknięciu pojawią się szczegółowe informacje na temat dywanu. Po prawej stronie zdjęcia znajduje się jego cena, pod nią liczba sztuk a poniżej przycisk ,,do koszyka" pozwalający dodać produkt do naszych zakupów. Po jego naciśnięciu zostajemy przeniesieni do koszyka w którym już znajduje się wybrany dywan. Aby zatwierdzić zakup należy nacisnąć ,,dalej" a następnie postępować według podawanych wskazówek. Aby zamówienie było przekazane do realizacji należy jeszcze pamiętać aby kliknąć w linka w otrzymanym emailu.

 


Jakie są możliwe formy płatności?

1. Tradycyjny przelew z konta Klienta na nasze konto

2. Szybka płatność DotPay lub PayU możliwe do wykorzystania jedynie w trakcie składanie zamówienia

3. Płatność przy odbiorze (przy opcji dostawy za pobraniem)

4. Osobiście w siedzibie firmy (polecane dla osób, które osobiście odbierają towar ).


Czy posiadacie katalogi dywanów?

Nie posiadamy katalogu papierowegu - funkcję katalogu pełni nasz sklep internetowy. Dzięki temu możemy na bieżąco modyfikować informacje o naszych dywanach, wprowadzać nowe kolekcje i wzory zgodnie z aktualnymi trendami.


Czy istnieje możliwość obejrzenia dywanu na żywo?

Istnieje możliwość obejrzenia dywanu w siedzibie naszej firmy, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym gdy wybiorą Państwo opcję ,,Odbiór Osobisty".


Jaką mam gwarancję, że dywan będzie taki jak na zdjęciach?

Staramy aby zdjęcia jak najlepiej odzwierciedlały rzeczywistośc jednak wiele czynników ma wpływ na zmianę kolorystyki dywanu: oświetlenie, ustawienia monitora itp. Dajemy Państwu gwarancję satysfakcji z zakupionego towaru. Jeśli dywan nie spełnia Państwa oczekiwań można go zwrócić w ciągu 30 dni, ponosząc jedynie koszty przesyłki zwrotnej. Patrz punkt 32 REGULAMINU.


ZAMÓWIENIA

Jak mogę sprawdzić moje zamówienie?

Aby sprawdzić zamówienie, należy zalogować się, podając swój login i hasło w panelu logowania znajdującym się po lewej stronie pod panelem Koszyk na witrynie sklepu DywanwDomu.pl.


 

Kiedy i jak mogę zmienić moje zamówienie?

Jeżeli realizacja zamówienia nie została rozpoczęta, to można je zmienić, wysyłając e-maila na adres bok@dywanwdomu.pl, lub kontaktując się z nami telefonicznie (pod numerem  604 506 167).


Czy mogę anulować moje zamówienie?

Jeżeli realizacja zamówienia nie jeszcze została rozpoczęta można je anulować, wysyłając e-maila na adres bok@dywanwdomu.pl, lub kontaktując się z nami telefonicznie (pod numerem  604 506 167). Zawsze również istnieje możliwość zwrotu dywanu w przeciągu 30 dni od daty zakupu.


WYSYŁKA I DOSTAWA

Ile kosztuje wysyłka?

Na terenie Polski koszty wynoszą 18 zł (przedpłata na konto), oraz 28 zł (odbiór za pobraniem). Jeżeli klient wybierze opcję "Odbiór osobisty" nie ponosi  wówczas kosztów wysyłki.

Koszty wysyłki zagranicznej są obliczane indywidualne w zależności od kraju, do którego dywan ma być wysłany oraz od wielkości zamówienia.


Ile trwa dostawa?

Standardowy czas dostawy to od 1 do 3 dni roboczych na terenie kraju oraz od 2 do 8 dni roboczych poza jego granicami (wysyłka po uzgodnieniu).


Czy muszę być w domu by odebrać dywan?

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem kuriera DPS dlatego wymagana jest obecność Klienta lub innej osoby pod adresem, na który ma być dostarczony dywan.

Istnieje możliwość skontaktowania się z GLS lub UPS celem uzyskania niezbędnych informacji na temat przesyłki, ustalenia dogodnej godziny lub ewentualnej zmiany miejsca dostawy.


Jak mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia i wysyłki? 

Każda zmiana statusu zamówienia jest potwierdzana e-mailem na adres podany przez klienta. Zamówienie może mieć następujące statusy: złożone, potwierdzone, wysłane i zrealizowane. Gdy przesyłkę przekazujemy do kuriera celem jej dostarczenia, to otrzymują Państwo od nas e-maila z potwierdzeniem statusu ,,Wysłane" i numerem przesyłki. Informacje te można wykorzystać do śledzenia przesyłki na stronie internetowej DPD www. dpd.com.pl


Czy wysłany towar nie uszkodzi się w transporcie?

Przed każdą wysyłką dokładnie sprawdzamy, czy towar nie jest uszkodzony aby mieć pewność, że opuszcza on naszą firmę w idealnym stanie.  Dywany rozmiaru są zwijane w rulon a następnie zabezpieczone folią i taśmą co gwarantuje bezpieczeństwo wysyłanego towaru.


Co zrobić, jeśli dostarczony dywan jest uszkodzony?

Bardzo rzadko się to zdarza, ale jeśli dywan dotarł uszkodzony, należy natychmiast skontaktować się z lokalnym biurem DPD oraz niezwłocznie poinformować nas o zaistniałej sytuacji dzwoniąc na numer  604 506 167 lub wysyłając e-maila na adres  bok@dywanwdomu.pl


ZWROTY

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Oczywiście istnieje możliwość zwrotu dywanu, który nie spełnił oczekiwań Klienta, w ciągu 30 dni od daty zakupu. Patrz punkt 32 REGULAMINU.


Jak dokonać zwrotu?

Aby zwrócić dywan należy poinformować nas telefonicznie pod numerem telefonu 604 506 167 lub wysyłając e-maila na adres bok@dywanwdomu.pl  Udzielimy Państwu szczegółowych instrukcji na temat  procedury dokonania zwrotu.


Czy muszę płacić za wysyłkę, jeśli zwracam towar?

Tak, Klient płaci za wysyłkę, jeśli zwraca towar. Nie dotyczy to oczywiście sytuacji, gdy towar dotarł uszkodzony do Klienta - wtedy my ponosimy koszty transportu.


PYTANIA OGÓLNE

 

Promocje - Dlaczego dywany zostały przecenione?

Dywany przecenione zawsze są towarem pełnowartościowym. Najczęściej są to  dywany promocyjne są kolekcjami wycofanymi z zagranicznych rynków z powodu wzornictwa lub kolorystyki wciąż jednak popularne na polskim rynku. Bardzo często są to także  końcówki kolekcji lub towar, który udało nam się kupić na wyjątkowo korzystnych warunkach (np. od fabryki chcącej zapełnić krosno przy produkcji wielkich kontraktów). Wykorzystujemy taką okazję aby zaoferować Państwu dywany po naprawdę rewelacyjnych cenach.


Czy dywany ręcznie tkane naprawdę posiadają pewne niedoskonałości? 

Owszem zdarzają się takie niedoskonałości wynikające z tego, że dywany są wykonywane bezpośrednio przez człowieka. Fakt ten nadaje im jednak wyjątkowego charakteru i sprawia, że są one cenniejsze. Krosna używane do produkcji ręcznej są zazwyczaj bardzo prostymi konstrukcjami kładzionymi na podłodze, co sprawia, że utkanie idealnego dywanu jest bardzo trudne.


Jakiej grubości są  włókna z których wykonywane są dywany? 

Grubość włókna zależy od rodzaju dywanu. Zazwyczaj włókna: wełniane, akrylowe, wiskozowe, polipropylenowe i hss są dosyć cienkie, natomiast włókna: bawełniane, fryzowe i shaggy - grube.


Co to są frędzle i jakie są ich rodzaje? 

Frędzle są przedłużeniem włókien osnowy dywanu. Są one przytwierdzone na końcach dla zapewnienia, by nici wątku się nie rozplątały lub w celach ozdobnych. Długość frędzli zależy od metody tkania dywanu oraz od danego wytwórcy. Są one czasem przycinane krócej, czasem dłużej, a w starszych typach dywanów mogą być splecione.


Kiedy należy używać podkładek  antypoślizgowych pod dywany? 

Używanie podkładek pod dywany zalecane jest zwłaszcza w przypadku niewielkich lub cienkich dywanów, gdyż zabezpieczają one przed ślizganiem się dywanu i pomagają w utrzymaniu go w stałym położeniu. Podkładki zapewniają także dodatkową amortyzację, przez co zwiększają trwałość dywanu, chroniąc włókna przed zgnieceniem i zabezpieczają dywan przed skutkami zetknięcia się z ostrymi przedmiotami, takimi jak np. obcasy.

Newsletter

Porady